torek, 21. junij 2011

Magic one

Ja moja spremljevalka, ki me je zvesto spremljala na večini sešnov ko je bilo potrebno pošteno stopit na desko in zarinit raile v steno vala je počasi izdihnila. Prve znake bolezni je pokazala na zadnjem tripu v Španiji, ko je po pristanku neki počilo v deski, po tem sem jo še kar matral na lokalnem brejku pa v Levantu. Toda počasi se bova morala ločit, res je bila huda, hitra zelo odzivna nikoli me ni razočarala in bolj kot je bil strm in močan val bolj sem užival z njo, najbrž je imela vse kar mora imeti deska da se vse poklopi, raili, dolžina,širina, rocker lih taprava debelina.. .
Sedaj se mi v glavi postavlja vprašanje, ali jo naj skopiram in si naredim novo The Magic One II, ali pa naj kar pozabim nanjo saj je v quiverju kar nekaj izbire, poleg tega pa je v izdelavi nova deskam, ki bo upam nadomestila bolečo izgubo.
The magic board broke.

Ni komentarjev: