sreda, 1. september 2010

Glassing Shortboard



Danes sem laminiral bottom , in sicer epoksi plus hiter trdilec, malo sem skeptičen zaradi upliva zunanje temperatur, ki se je spustila iz 30+ na 24+. Načeloma naj nebi bilo težavtoda videli bomo zjutraj. Vlakna sem obrezal malce krajše kot ponavadi na 3-4 cm čez rail. Tail in nose mi nista delala nobenih težav, presenečen sem ugotovil da je težava oz. trik le v načinu pristriženju vlakn. V pomoč pride čopič. Nov logom zgleda fajn. Jutri obrežem višek vlaken in laminiram zgornjo stran. Razmišljam celo o tem da bi vlakna 1+1 s tem da bi spodnja vlakna položil le na 2/3 deske. Shape je v predelu nosa precej širok, tako da ni rizično zaradi lomljenja.

1 komentar:

Zidar pravi ...

"presenečen sem ugotovil da je težava oz. trik le v načinu pristriženju vlakn."

bi lahko se malo obrazloziv kaksen je ta trik?